ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Λίγα λόγια για εμάς

Μετά από πολυετή εμπειρία στον χώρο της γυναικείας μόδας, δημιουργήσαμε το νέο μας e-shop. Το brilante.gr μέσα απο το οποίο επιθυμία μας είναι να προσφέρουμε τα προϊόντα μας σε όσο το δυνατόν περισσότερες γυναίκες καθώς, η ποιότητα και οι προσεγμένες επιλογές μας κάνουν να αισθανόμαστε όμορφα.

Η ομάδα του brilante.gr φροντίζει την εμφάνιση της σύγχρονης γυναίκας σε κάθε περίσταση και αναδεικνύει την προσωπικότητα της μέσα από υπέροχες δημιουργίες οι οποίες καλύπτουν κάθε περίσταση με έμφαση στην κομψότητα!
Πρωινά, απογευματινά βραδινά και Bridal φορέματα, σύνολα που αναδεικνύουν την θηλυκότητα και προσφέρουν άνεση σε regular και plus size.

“Προτεραιότητα του Brilante είναι η δική σας εξυπηρέτηση και το κάνουμε με πολύ αγάπη!!.”
~ brilante.gr

Η παραγωγή των προϊόντων μας γίνεται στην Ελλάδα κατά το 90% και σε ευρωπαϊκές χώρες το υπόλοιπο, με αποτέλεσμα η ποιότητα και η εφαρμογή να είναι άψογες και να έχουν πλήρη αποδοχή από το γυναικείο κοινό.
Προτεραιότητα του Brilante είναι η δική σας εξυπηρέτηση και το κάνουμε με πολύ αγάπη!!

– Brilante

Monthly newsletter

Κανε τώρα την εγγραφή σου για να σε ενημερώνουμε για νέες αφίξεις, δώρα και διαγωνισμούς!!

    Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)

    ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΣΥΧΝΕΣ ΣΑΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΣ!

    Πως μπορώ να κάνω αγορά μέσω του site σας;

    1. Η διαδικασία αγοράς είναι εύκολη και απλή, επιλέγετε από το μενού αριστερά την κατηγορία των ρούχων που σας ενδιαφέρει (αν θέλετε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τα φίλτρα αναζήτησης που βρίσκονται κάτω από τις κατηγορίες των ρούχων για εύρεση με βάση το μέγεθος ή το χρώμα).

    2. Μόλις βρείτε αυτό που θέλετε επιλέγετε το μέγεθος και στη συνέχεια πατάτε « Προσθήκη στο καλάθι», αν θέλετε να ολοκληρώσετε την αγορά σας πατάτε «Ολοκλήρωση παραγγελίας» και στη συνέχεια «Ολοκλήρωση αγοράς».

    Θα πρέπει να κάνω εγγραφή στο site για να μπορέσω να παραγγείλω κάτι που μου αρέσει;

    Οχι, δεν είναι απαραίτητο να κάνετε εγγραφή. Σε περίπτωση που σας αρέσει κάποιο από τα προϊόντα μας, τότε με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση και άνεση για να κάνετε την παραγγελία σας, πρέπει να εγγραφείτε. Είναι ενιαία και μετά από αυτήν, θα μπορείτε να παραγγέλνετε πιο εύκολα, θα παρακολουθείτε την κατάσταση των παραγγελιών σας και θα λαμβάνετε πληροφορίες σχετικά με τις τελευταίες προσφορές μας.

    Με ποια εταιρεία ταχυμεταφορών πραγματοποιείται η παράδοση;

    Το κατάστημά μας συνεργάζεται με την εταιρεία ELTA COURIER

    Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής που προσφέρετε;

    Σας παρέχουμε την δυνατότητα πληρωμής με Αντικαταβολή, Τραπεζική κατάθεση, PayPal, Χρεωστική – Πιστωτική Κάρτα άμεσα και με ασφάλεια

    Μπορώ να κάνω αγορά αν δεν έχω πιστωτική ή χρεωστική κάρτα;

    Φυσικά και μπορείτε να κάνετε αγορά χωρίς πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά την ώρα της παράδοσης ή να καταθέσετε τα χρήματα μέσω τραπέζης.

    Υπάρχει εμπιστευτικότητα των πληροφοριών κατά την εγγραφή;

    Όλα τα στοιχεία κατά την εγγραφή στην ιστοσελίδα προστατεύονται από την οδηγία για την προστασία των δεδομένων και αντιμετωπίζονται με απόλυτη εχεμύθεια. Να είστε βέβαιοι ότι οι πληροφορίες αυτές χρησιμοποιούνται για να διευκολύνουν την ομαλή και ποιοτική εξυπηρέτηση του χρήστη.

    Τι κάνω σε περίπτωση που παραλάβω λάθος προϊόν ή αργεί η παράδοση;

    Ενημερώνετε με e-mail την εταιρία στην ηλεκτρονική διεύθυνσηinfo@brilante.gr ή τηλεφωνείτε στο +22210 22778.

    Έχω αγοράσει κάποιο προϊόν μέσω του e-shop σας μπορώ να το κάνω αλλαγή από το φυσικό σας κατάστημα;

    Μπορείτε να κάνετε αλλαγή σε ενα από τα κατάστημά μας Κριεζώτου 42 – Χαλκίδα ή Κριεζώτου 36 – Χαλκίδα. Αν δεν είναι εφικτό για εσάς κάτι τέτοιο μπορείτε να μας καλέσετε τηλεφωνικά για να πραγματοποιήσουμε την αλλαγή και να σας τη στείλουμε όπου επιθυμείτε.

    Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

    Πότε και πώς μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας;
    – Πριν την αποστολή/παραλαβή του προϊόντος με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@brilante.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλέφωνο +30 22210 83999. – Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα σας για υπαναχώρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών.

    Έχετε κάποια επιπλέον ερώτηση?

    Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας!

    Get in touch